چگونه مرحله 3 نفریت لوپوس بر عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه مرحله 3 نفریت لوپوس بر عملکرد کلیه

چگونه مرحله 3 نفریت لوپوس را تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه؟ در درمانگاه، بیماری کلیه خواهد شد توسط کلیه کاهش عملکرد همراه است، بنابراین نفریت لوپوس نیز خواهد شد با کاهش عملکرد کلیه در ارتباط است.

در واقع، نفریت لوپوس التهاب کلیوی ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، یک نوع بیماری سیستم ایمنی بدن است. این بیماری ممکن است کلیه ها، پوست، مفاصل، سیستم عصبی و عملا ارگان و یا سیستم در بدن آسیب می رساند. بدون کنترل خوب، اراده بیماری می رود به نارسایی کلیه، بنابراین کلیه می شود جدی تر آسیب دیده خواهد شد و عملکرد کلیه به یک سطح پایین تر کاهش خواهد یافت.

مرحله 3 نفریت لوپوس یک مرحله حیاتی است، اگر آن را خارج از کنترل، آن را به مرحله پایان بیماری کلیه می گیرند، سپس عملکرد کلیه باقی نخواهد ماند کمتر از 15٪ و دیالیز یا پیوند در تقاضا باشد. بنابراین به عنوان یک بیمار با این وضعیت، آنها باید اقدامات برای بهبود عملکرد کلیه را.

درمان معمول برای نفریت لوپوس شامل داروهای سرکوب کننده ایمنی، عامل سیتوتوکسیک، Hormonotherapy، تزریق ایمونوگلوبولین، همه آنها در کنترل این بیماری کمک کننده هستند. آنها می توانند پیشرفت این بیماری به تاخیر می اندازد، اما آنها می توانند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد. بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را، شما باید به دنبال کمک از سایر درمان ها.

سلول های بنیادی است که معمولا برای درمان سرطان استفاده می شود، اما ممکن است مشکلات کلیوی مانند نفریت لوپوس درمان. سلول های بنیادی، فقط به عنوان نام آن نشان دهنده، رفتار این بیماری از علت ریشه ای سیستم ایمنی بدن خود را نفریت لوپوس یک است. همکاری با پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفریت لوپوس شما می توانید با دکتر ما در واتساپ / وایبر چت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: